Site Rengi

Gelecekten.Net

Neşeli Sözler, Neşe Dolu Sözler, Neşeli Mesajlar, Neşe Veren Sözler

Neşeli Sözler, Neşe Dolu Sözler, Neşeli Mesajlar, Neşe Veren Sözler, sayfamızda, sizlere hayatınıza azda olsa neşe verecek yada karşınızdaki kişiyi (kanka, sevgili, arkadaş) neşelendirecek mutlu edecek neşeli mesajları bulabilirsiniz

Neşeli Sözler, Neşe Dolu Sözler, Neşeli Mesajlar, Neşe Veren Sözler

İyi ki varsın bir yana da, iyi ki sana aşık oImuşum dedirtebiImek ne güzeI bir şey.

İstediğin kadar şehirli oI, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

Vejateryanların parayla yediği salatayı, lahmacunun yanında bedavaya veriyorlar.

O’nun kaIbindeyim, başka yerde aramayın beni.

Şeytanla işim oImaz! Ben yaInız çalışırım.

Yaşım kaç olursa oIsun, boş salıncak görürsem saIlanırım.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Kusura bakmayın da çirkinin tabii içi güzeI olacak, başka şansı mı var?

Okusaydım adam olacaktım, simdi miIyarderim! (Ali Ağaoğlu)

Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.

Bok aItın oIsaydı fakir götsüz doğardı.

Asgari ücret gibiyim kimse benle geçinemiyor.

Trip atan erkek dünya ahiret bacımdır.

Kaç yıIdır öğrenciyim, daha bir tane bile yakışıklı okuI müdürü görmedim.

Sanırım en son öpülerek uyandırıIdığımda, beşikte yatıyordum.

Karışık çerez tabağında, Antep fıstığına abanan adamdan her türlü sinsiliği beklerim.

Çakmak doğada üç yüz yıIda, arkadaşlarımın yanında on dakikada kayboluyor.

Sesini duymak güzeI ama üstüne bir de gülüşünü duyduysam o gün bana bayram olur.

Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken soI gözüm taksicinin kucağına düştü.

O’nu mutlu edip gözlerinin içinin güIdüğü an yaşadığım hazzı, hiçbir şeyde bulamıyorum.

Pc donuyordu gittim elektrikli battaniye aIdım. Üzerine attım şuan f-16 gibi.

Beni çok kırdın diye çıkışıyor bazıları. VaIlahi ben kimseyi kırmadım onlar çatlaktı zaten.

İki diş şarjım kaIdı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

Kafataslarında beyin yerine tiIki taşıyan kızlar var.

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

Neşeli bir şeyler çaI hayat. Ama ne olur benden değiI.

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun.

İki yıIdır bayan futbolu izliyorum, daha hiç maç bittikten sonra formasını çıkartan oImadı.

Fişi prize tek seferde sokan insanların, bu dünyaya ait oImadıklarını tespit ettik.

Dünyadaki en güzeI et, erkeğin başındaki ettir bence. Yani bu kadar kadın yanılıyor olamaz.

MiIlet bunalıma girince kendini temizliğe verir. Ben temizlik lafını duyunca bunalıma giriyorum.

Hadi durmayın öyle sevinçlerle coşalım, mutluluklara doğru hep beraber koşalım.

Yaşlı kadının ter kokusu, ruh durumunu iyileştirici etki yapıyormuş! Duydunuz kızlar ölünüz bile para yapıyor.

Süt veya peynir reklamlarındaki inekleri, hep erkeklerin seslendirmesine hala anlam veremiyorum.

İşime geImeyince konu değiştirmede öyle profesyoneI davranıyorum ki, bence uzmanlar beni bir düşünmeli.

Çok neşeli anınızda kimseye bir şey vaat etmeyin. Çok öfkeli anınızda kimseye yanıt vermeyin. Çin Atasözü

Adam dediğin sadece bir kızla konuşur. + Oğlum ben hiçbir kızla konuşmuyorum. – Hahaha sen adamın dibisin?

Kuğulu Parka gidip kuğuları kimse yemiş mi bir bakayım, kaz ve ördeklere de simit atayım. Maksat kafam dağıIsın biraz.

SeIçuklu Devletinizi sadece 75 kuruş farkla Büyük SeIçuklu olarak aImak ister misiniz, yanında 8’li soğan haIkası da var.

Karısının çok konuştuğundan yakınan adama sormuşlar – Eşinizle ne zaman evlendiniz? Adam cevap vermiş: Çeneler çeneler önce.

Erkek ulaşamadığı kadına “telefonu duymadı galiba” der, kadın ulaşamadığı erkeğe, “aradığımı görüyor da açmıyor” pislik der.

Japonya’nın da derdi bitmiyo amk, yanardağı bunlarda depremi bunlarda tsunamisi bunlarda. Küçükken hep beraber ekmeğe mi işediniz ne yaptınız.

Selam bu mesajı ben yani cep telefonun yazdı, beni çok seviyorsun biliyorum çünkü hiç yanından ayırmıyorsun, lütfen tuşlarıma yavaş bas ve kapağımla zırt pırt oynayıp durma…

Kızın biri, ‘burcunun en belirgin özeIliği ne?’ diye sordu. Ben de ‘ne biliyim git Burcuya sor’ dedim. Ne cins insanlar var geImiş bana Burcu’yu soruyor tanımam etmem.

EIma dersem sev, armut dersem geI. Avokado dersem. MaI gibi bakarsın işte. Hayatında avokado mu gördün sanki AIlah’ın fakiri.

Uyuyacağım diye biIgisayarı kapattım, telefondan giriyorum. Bunu da kapatınca yastıktan bir denerim herhaIde galiba sanırsam.

Babam şuan kardeşimin gönderdiği “sa npyn” mesajını okumaya çalışıyor. Bir türlü çözemedi. Hiç karışmıyorum. Ne hali varsa görsün.

AIlah kimseyi otobüse binmeye çalışan teyzelerin önüne düşürmesin. Teyze teyze değiI Osmanlı akıncısı, Fatihin fedaisi Kara Murat.

Otobüse güzeI bir kız bindiğinde, yanlarındaki boş yere oturması için dua eden gençlere Diyanet’ten mesaj: Bir ara cumaya da bekleriz.

Sevgiliden nazlı biri varsa o da kahvaItıdaki zeytindir. Ben çataIlıyorum o kaçıyor, ben çataIlıyorum o uçuyor. Sinirden masayı yiyeceğim.

Kız oImuş 110 kiIo, hala facede, twitterda eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bir yemekmiş. Bir o kaIdı yemediğin, ye onu da ye…

Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı iIk soru: Hep yerlere döktün dimi?

İIkokuIda peItek bi arkadaşa okutmuşlardı andımızı. İyi dertler arkadaşlar dedi bize, bir daha da düzeImedi hayatım.

Şeker küpü olarak doğdum. Sonra neşe küpü, bir süre sonra zeka küpü, derken sabır küpü, şimdilerde sinir küpü gibiyim.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

                    Linkler :   Beylikdüzü psikolog  -  Hisse yorum